RSS
16
2011. feb

Mit jelent a KÁ?

Címkék: alapfogalom
Sok barátom ,ismerősöm, haverom kérdezte már hogy mit jelent ez a rövid ,de mégis lényegretörő szó ,azaz a KÁ. Ezt a szót a testvérem mesélte nekem ,úgyhogy neki köszönhetem ezt a blogot! Az értelemező kéziszótárban ,természetesen nincs benne ,ugyanis ez egy szleng szó. Jelentése nem más, mint :jelentéktelen információ, felesleges,hülyeség. Elalvásom előtt nemrég meséltem neki egy történetet és erre csak ennyit mondott: KÁ. Akkor még nem ismertem ezt a szót, meg is kérdeztem ,mit jelent. Erre ő csak annyit mondott lesajnálóan: Jelentéktelen információ. Ezt a szót azóta napi rendszerességgel használom. Aki idáig nem tudta mit jelent a KÁ ,annak most remélem világosság lett a kis fejében! Az KÁ , Örsy!

A bejegyzés trackback címe:

https://azka.blog.hu/api/trackback/id/tr432665934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soadfan 2011.03.04. 18:29:00

"A Ká, egy olyan pejoratív szó, mely jelentése mögött egy olyan személy áll, aki erkölcsileg alulmaradott. Ezt köznyelven kurvának nevezzük."
Csak hogy tudd, többértelmű. :)