RSS
Gondolom mindenki találkozott már azzal a jelenséggel fb-n ,hogy rajongói klub. Amikor elkezdtem fb-zni ,akkor azt hittem igazából is ők azok az emberek. Ez a nézetem megdőlt ,amikor megláttam Jimmy Hendrix klubot. Nagyon meglepő volt. Azon gondolkoztam ,mi lett volna ha megláttam volna őket a chatben?! Kicsit beteg gondolatok jutottak eszembe. Például ,hogy a mennyben is van-e facebook? Vagy ,hogy van az a mondás ,hogy a Rock and Roll örök... Az KÁ , Örsy !

A bejegyzés trackback címe:

https://azka.blog.hu/api/trackback/id/tr902692152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.