RSS
03
2011. már

Folytatás

Amikor 2 perccel ezelőtt megírtam a bejegyzést ,örültem ,hogy egyáltalán tudok miről írni. Erre felmegyek Facebook-ra és egy drága ismerősöm már is mondta ,hogy hol a következő. Úgyhogy kénytelen vagyok leírni ,mi történt az osztálytársamnál. Megérkeztem hozzájuk a szóbeli után és természetesen hajnalig beszélgettünk. Az titok ,hogy miről ! (háh) Ezután délelőtt végig gitároztunk és ebből kiderül ,igen tanulok gitározni. Úgy vagyok vele ,hogy kell valami olyan dolog ,amivel eltölthetem az időmet. Elmesélném ,hogy ma is voltam szóbelin a *.*. gimnáziumban ,és előbb hívtak be. Na most azt tudni kell rólam ,ha én izgulok akkor ,kb pikkelyeim lesznek. Ez azt jelenti,hogy lilás színű pöttyök lesznek a bőrömön. Na most ,a másik amit tudni kell ,az az ,hogy mielőtt behívnak nagyon elkezdek izgulni ,viszont amikor beérek ,megnyugodok (elég furcs ,nem?). Behívtak és az lebegett a szemem előtt ,hogyha befejezem ,akkor mehetek el. Ez volt amúgy az utolsó szóbelim ,úgyhogy szurkoljatok ,hogy felvegyenek. Majd meglátjuk.... Az KÁ , Örsy !

A bejegyzés trackback címe:

https://azka.blog.hu/api/trackback/id/tr712708004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.