RSS
03
2011. már

Szóbeli...

Minden gyereknek az élete ,egyszer eljut egy olyan szakaszhoz ,hogy felvételiznie kell. Elég kellemetlenül ért engem először. Bemész a szóbeliztető tanárokhoz ,és ha jó suliba mész ,akkor feladatokat kell ott megoldani. Előre mondom SZÍVÁS az egész. Én a *.*.*. nevű gimnáziumban is voltam szóbelin (trükkös mi?) És beszélgettünk a tanárokkal ,és szóba jött a FACEBOOK is. Megkérdezte ,hogy hány is merősöm van (?). Erre én azt válaszoltam ,hogy kb. 270 és megfordult a fejemben az a kérdés ,hogy: -Miért kérdezi ,be akar jelölni? Ezután a szóbeli után egyik osztálytársamnál aludtam és ott is sok hülyeséget csináltunk ,ökörködtünk ,de erről majd a következő bejegyzésben lesz még szó..... Az KÁ , Örsy !

A bejegyzés trackback címe:

https://azka.blog.hu/api/trackback/id/tr42707994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.